密斯Ginevra

冰火,西奇,百合,美英剧,Arthurian Legends,博爱党,冷CP研究所

Hush, child, darkness will rise from the deep,
嘘,孩子,黑暗将于深渊之底升起,
and carry you down into sleep, child.
把你带入酣眠之中。

Guileless son,
我诚实的孩子,
I'll shape your belief,
我将铸造你的信仰,
and you'll always know
你要永远记住,
that your father's a thief.
你的父亲是个窃贼。


And you won't understand
你不会明白,
the cause of your grief,
你不辛的根源是什么,
but you'll always follow
the voices beneath.
但你将永远听从母亲深埋于你心底的声音。

Loyalty ,loyalty, loyalty…
"忠诚,忠诚,忠诚...."
Only to me
"只献给属于你母亲的忠诚....."

Guileless son,
我诚实的孩子,
each day you grow older,
each moment I'm watching
my vengeance unfold.
你一天天长大,眼见我复仇大业一步步实现。


The child of my body,
the flesh of my soul,
我的孩子,我的血肉,我的灵魂,
will die in returning
the birthright he stole.
将以死亡夺回我弟弟偷走的王冠。

- Mordred's Lullaby by Heather Deal


评论(1)

热度(14)